onsdag 2. november 2011

LITT OM LEVERINGER FREMOVER

Jula nærmer seg, det er det ingen tvil om. Store bestillinger har kommet den siste tiden, og den 31.10.11 kom det inn en bestilling på 17 par sokker til samme kunden. Etter at hun hadde mottatt en forsendelse med sokker, skjerf og pannebånd. Litt moro det, og også på en dag som denne - vår 41. bryllupsdag. :)

Det begynner å bli svært lite igjen "på lager", men pr i dag er det noe fortsatt ferdig som ligger klart til levering. Skulle du gå med tanker om å bestille noe, bør du ikke vente for lenge. Snart er det stopp med lovnader på grunn av at dagene ikke strekker til og med fare for at noen skal bli snytt for julegaver. Det tar sin tid, også med et par sokker, når hver maske skal strikkes for hånd.
Jeg skal forsøke å få til en oversikt så snart som mulig, slik at dere kan få sett de produktene som kan leveres omgående. Så vil jeg til slutt takke for alle de fine lovordene som forteller meg at dere er fornøyde, det setter jeg stor pris på. Moro det, at noen kan glede seg over resultatene ved lange økter med strikkepinnene og



 garnet. Tusen takk alle sammen!

1 kommentar:

  1. Hei dere to , no er det lenge siden vi har snakkas , håper det står bra til med dere begge . Siden jeg ikke kan se de andre bloggene også så ser jeg ikke hva som skjer . Ha en flott dag klem : ).

    SvarSlett