onsdag 7. desember 2011

SISTE NYTT

Det er nå fullbooket til jul, dessverre.

Vil også med det samme takke alle sammen som også i år ga meg slik tillit at dere lot meg strikke for dere. Nye som gamle kunder. Ekstra morsomt er det med alle dere som har kommet igjen, noe som forteller at dere er fornøyde med produktene. Det setter jeg stor pris på og forteller meg at jeg har lyktes med mine ønsker.

Det kommer til å skje en del justeringer med siden etter hvert, noe som allerede skulle ha vært gjort. Men ting tar sin tid, noe tar litt mer tid enn en regner med. Denne siden er i den kategorien.

Tusen takk til alle sammen, også til deg som bare er innom for å titte. Ha ei god og fredfull jul, akkurat slik som du ønsker at jula skal være. Velkommen tilbake hit igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar