mandag 19. september 2011

VEL OVERSTÅTT SOMMER ALLE SAMMEN

Da er tiden og lysten for strikking igjen kommet til meg, og sikkert for flere rundt om i Norge.

Jeg vil benytte anledningen til å takke alle som har kommet med hyggelige tilbakemeldinger og ikke minst til dere som på nytt har begynt å komme med nye bestillinger. Det setter jeg stor pris på og motiverer meg skikkelig for å fortsette. Tusen takk, alle sammen.

Det kommer til å bli noen justeringer på prisene etter hvert, men ikke mer enn at det sannsynligvis blir akseptert av de fleste, håper jeg. Justeringene er gjort etter flere anmodninger fra kunder og andre som driver med strikking. Dere som allerede har bestillinger inne, får selvfølgelig prisen som er oppført tidligere.

Da ønsker jeg dere alle sammen velkommen tilbake igjen og at dere får en fin høst og en flott vinter med batteriene på topp, slik at regn, kuldegrader og mørketiden kan hanskes med - uten videre problemer. Fortsatt setter jeg pris på om dere spør, om det er noe dere lurer på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar