torsdag 18. november 2010

NYHET HER PÅ SIDEN

Har du lyst til å ha noen kort til spesielle anledninger, har du muligheten her. Dette er håndlagede kort som har eget design og du ikke finner i dusinvis. Her er det virkelig spesielle kort til spesielle mennesker i spesielle anledninger.
Det er en venninne som lager dem og om du er fristet til å sikre deg noen av disse, setter jeg deg i kontakt med henne. Foreløbig sender du bare en mail til meg med opplysninger om hvordan du kan kontaktes. Enkelt og greit. Du finner flere av kortene under "Produkter andre".


Bildene her er hentet fra en av julemessene jeg har deltatt på. Legg merke til at prisene er justert litt, etter anbefaling fra andre. Blant annet fra kunder på denne messen. Når jeg ser at jeg antagelig får vanskeligheter med å skaffe nok, ble avgjørelsen tatt. Det er jo ekte håndstrikkede produkter med kvalitets garn, slike som oss er antagelig litt beskjedne av oss og har ikke alltid fortjeneste i fokus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar