mandag 29. november 2010

LAGERSTATUS

Hei igjen til alle sammen. Nye og gamle besøkende. Da det stadig kommer inn bestillinger, langt over det forventede, må jeg informere om at mange av produktene/fargekombinasjonene begynner å gå tomt. Om det ikke drøyes for lenge, kan en del fortsatt strikkes opp av forskjellige produkter og fargekombinasjoner, men tiden begynner å bli knapp nå til jul for forsendelse.

Jeg takker alle sammen for den interessen som er vist og for alle tilbakemeldinger jeg har fått, det gjør at jeg strikker enda litt raskere. :) Og har virkelig fått blod på tann for nye produkter. For tiden går det i en del luer, men disse rives ut av hendene mine så snart strikkepinnene er tatt ut, tråden festet og lua dampet. Det ser rett og slett ut for at jeg får problemer med å få bilder inn på siden av disse før jul. Jeg skal forsøke en av de første dagene, men lover ikke noe.

Jeg skal også forsøke å få oversikt på hva som er ferdigstrikket og hvilke fargekombinasjoner jeg har ferdig.

Flott med alle som følger med på siden, jeg skal forsøke å bli flinkere med oppdateringer og vedlikehold av hjemmesiden etter hvert - eller rettere sagt, få min mann til å sette av mer tid....Det er hans oppgave. Noe skal en jo bruke mannen til også, ikke sant? (NB Dette er skrevet av den omtalte mannen, til orientering.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar