torsdag 18. november 2010

NÅ NÆRMER DET SEG

Ja, enten vi liker det eller ikke, står jula snart for døren. Det medfører også større etterspørsel på disse produktene, noe som har vært klart for meg lenge. Derfor er det også på sin plass med en liten orientering. Enda kan jeg levere de fleste av disse produktene til jul, men hvor lenge, kan jeg ikke garantere. Først til mølla osv. Ganske mange har faktisk kommet allerede, mange har fått produktene allerede og noen blir lever i den kommende tiden. Det er skikkelig moro å se at så mange bestiller hele og flere sett, og ekstra moro er det at garnleverandøren i dag tok inn til salg for meg også.

Det har vært moro å se den store interessen og ikke minst motta alle de flotte kommentarene fra så mange, det får ikke strikkingen til å bli mindre moro. Herved takk til alle dere som jeg ikke har fått takket enda. Nye produkter er ventet å bli vist frem ganske snart også, så følg med.

Til slutt, ikke glem å bestille så snart som mulig om du skal sikre deg å få produkter i de riktige fargekombinasjonene til jul for deg. Hei så lenge til alle sammen og velkommen tilbake. Jeg er kjempeglad om dere forteller andre om denne muligheten, det er faktisk mange som ikke har muligheten til å få strikket selv eller har andre kjente som kan gjøre det for seg. Utrolig mange, kan jeg i dag si etter alle disse henvendelsene.

Ha det fint så lenge og takk for at du stikker innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar